torstai 9. toukokuuta 2013

Kesäiloa!

Ihana kesä on tullut! <3 Tänään vietettiin helatorstaita mukavan ja maukkaan grilli-illan merkeissä. Olen ollut iloisen yllättynyt RuokaPirkka-lehdestä, josta olen löytänyt tosi kivoja ja maistuvia reseptejä. Eikä tarvitse olla mikään superkokki niitä valmistaakseen :D Tänään grillattiin kanaa ja siihen lisukkeeksi peruna-tsatsikisalaattia, romesco-kastiketta sekä juustoleipä-melonisalaattia. Nam, hienosti maistui jopa perheen nirsoimmillekin :)

Kukkia pitäisi myös kesän myötä pihalle laittaa... Olen tänä keväänä ollut tämän asian suhteen tosi myöhässä, yleensä mulla on jo tässä vaiheessa piha täynnä väriä ja tuoksuja! Jotenkin olen vaan niin kyllästynyt noihin iänikuisiin pelargonioihin, marketoihin sun muihin, että haluaisin tälle kesälle jotain muuta. Mutta mitä?! Todennäköisesti siis löydän taas itseni jostain puutarhaliikkeestä etsimässä niitä kaikkein punaisimpia ja hehkeimpiä pelargonioita, no, eipä niissä mitään vikaa ole, ainakin kestävät keväästä syksyyn ;)

Alkavan kesän iloa kaikille! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti